1. У яких ситуаціях можна повернути товар?

Повернення товару здійснюється відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів». 
У період 14 днів, не враховуючи дня покупки, можна оформити повернення товару за умов: 

  • товар не був у експлуатації;
  • збережені всі пломби та ярлики;
  • цілісність комплекту та упаковки не порушена;
  • збережений документ, який підтверджує оплату та гарантійний талон;
  • виріб не належить до переліку товарів належної якості, повернення яких обмежено рішенням Кабінету Міністрів України (постанова від 19 березня 1994 року №172).

2. Як повернути товар? (Покупець фізична особа)

2.1. Товар придбаний в магазинах Vikar 

  • Звернутися до магазину за місцем здійснення покупки.
  • Надати касиру розрахунковий документ, товар та паспорт, щоб засвідчити особу.
  • Представник магазину проведе огляд товару, після чого буде прийняте рішення по проведенню повернення.
  • Заповнити заяву на повернення.
  • Після огляду товару, у випадку позитивного рішення, здійснюється повернення коштів.
  • Якщо товар належить до технічно складного, товар може бути відправлений на діагностику до авторизованого сервісного центру.

Увага, якщо Ви оплачували товар банківською карткою, кошти можна повернути лише на цю картку.

2.2. Товар придбаний в інтернет-магазині

Ви можете надіслати товар “Новою Поштою” чи "Укрпоштою".

Для цього:

1) Запакуйте товар.

  • Покладіть новий товар без слідів експлуатації в оригінальну упаковку. Переконайтеся, що нічого не загубилося і ви повертаєте товар у тій комплектації, у якій його отримали.

2) Заповніть бланк повернення товару, який ви отримали разом з товаром.

3) Надішліть товар за реквізитами, які вказані у бланку повернення. 

  • Негабаритні (до 20 кг) відправляйте за адресою: м. Бориспіль, поштомат Нової пошти №36351, або Укрпоштою м. Бориспіль, 08302.  Дані отримувача: Кулажнікова Катерина, телефон +380 63 187 49 45.
  • Габаритні відправляйте за адресою: м. Бориспіль, Нова пошта №1, вантажне відділення. Дані отримувача: Кулажнікова Катерина, телефон +380 63 187 49 45.

4) У разі повернення коштів за товар належної якості, повертається лише вартість товару, без урахування доставки.

3. Як мені повернуть кошти за товар?

Ви можете вибрати бажаний спосіб повернення грошей, вказавши його у бланку повернення товару. Доступні варіанти:

1) На картку.  

2) Готівкою — даний варіант  можливий тільки у тому випадку, якщо:

  • оплата товару була готівкою, 
  • ви повертаєте товар у магазин.

Зазвичай кошти повертаються за 7–14 днів.

4. Як повернути товар (Юридична особа або ФОП)

4.1. Товар придбаний у магазинах Vikar

- Звернутися до каси магазину, де був придбаний товар.

- Для повернення товару юридична особа або ФОП має надати:

  • Накладну на повернення товару компанії, виписану сьогоднішньою датою, де вказано її реєстраційний номер. У накладній на повернення мають бути зазначені інформація про компанію, яка повертає товар, її реквізити та кому він повертається. Номенклатура та вартість товару повинні повністю збігатися з назвою та вартістю у видатковій накладній, яка була видана разом із товаром.
  • Лист на повернення коштів на фірмовому бланку;
  • Видаткову накладну (копію);
  • Товар, який повертається, належної якості.

- Представник магазину проведе огляд товару, після чого буде прийняте рішення по проведенню повернення.

4.2. Товар придбаний в інтернет-магазині

Товар, який повертається, повинен бути належної якості, без ознак експлуатації, мати збережений товарний вигляд і споживчі властивості, а також не належати до товарів, що не підлягають обміну та поверненню.
Повернути товару від юридичної особи або фізичної особи – підприємця (надалі – ФОП) можливо: 

4.2.1.  У магазинах Vikar 

Для цього:

- необхідно звернутися до того магазину, де був придбаний товар.
- Для повернення товару юридична особа або ФОП має надати:

  • Накладну на повернення товару, виписану сьогоднішньою датою, де вказано її реєстраційний номер. У накладній на повернення мають бути зазначені інформація про компанію, яка повертає товар, її реквізити та кому він повертається. Номенклатура та вартість товару повинні повністю збігатися з назвою та вартістю у видатковій накладній, яка була видана разом із товаром.
  • Лист на повернення коштів на фірмовому бланку;
  • Видаткову накладну (копію);
  • Товар, який повертається, належної якості. 

- Представник магазину проведе огляд товару, після чого буде прийняте рішення по проведенню повернення.

4.2.2. Ви можете надіслати товар “Новою Поштою” чи "Укрпоштою".

1) Запакуйте товар.

  •  Покладіть новий товар без слідів експлуатації в оригінальну упаковку. Переконайтеся, що нічого не загубилося і ви повертаєте товар у тій комплектації, у якій його отримали.

2) Вкладіть у посилку:

  • Накладну на повернення товару, виписану сьогоднішньою датою, де вказано її реєстраційний номер. У накладній на повернення мають бути зазначені інформація про компанію, яка повертає товар, її реквізити та кому він повертається. Номенклатура та вартість товару повинні повністю збігатися з назвою та вартістю у видатковій накладній, яка була видана разом із товаром.
  • Лист на повернення коштів на фірмовому бланку;
  • Видаткову накладну (копію).

3) Відправте товар:

  • Негабаритні (до 20 кг) відправляйте за адресою м. Бориспіль, поштомат Нової пошти №36351, або Укрпоштою м. Бориспіль, 08302.  Дані отримувача: Кулажнікова Катерина, телефон +380 63 187 49 45.
  • Габаритні відправляйте за адресою м. Бориспіль,  Нова пошта №1, вантажне відділення. Дані отримувача: Кулажнікова Катерина, телефон +380 63 187 49 45.